torsdag, mai 31, 2007

Frilans + medarbeider + billån

Jeg bor for tiden fast på Nesodden, har fått to jobber her og Linn er glad. Jobber på Spar og som frilanser for Amtstidende (lokalavis her på Nesodden/Drøbak). Er veldig fornøyd med dette og vil gjøre mitt beste for å holde den stillingen :-)

Holder på å få meg billån også slik at jeg kan ta flere frilansjobber, bussen her går jo kun èn gang i timen så det er ikke alle jobber jeg får gjort hvis jeg får beskjed om å være et sted innen en time her og der, så det er litt kjedelig, men men. En Polobil hadde vært kosy å hatt=) de er litt søte da, he he. Noen tips her, forresten?!

Og ellers så har jeg det bra om dagen. Er faktisk litt koselig å bo hjemme med mor og søster igjen, har forsåvidt aldri bodd her fast, men nå og da i to år. Savner Danvik Amore litt, det skal sies<3>

Neste uke, mest sannsynlig, skal jeg feire 20 års dagen min med familie og slikt. Nei, har faktisk enda ikke fått det til selv om jeg fylte 20 i mars, haha.. genialt. En oppdatert ønskeliste står under "februar" for dere som har spurt om hva jeg ønsker meg :-)

Tror jeg runder av for nu.

- Linn -

Ingen kommentarer: