torsdag, juni 05, 2008

Sommer og syk (og litt praktisk)

Denne dagen hadde jeg virkelig flaks med! Hmm.. Greit nok at der sol og sommer, men hva gjør man når man ikke får utnyttet seg av det? Har pollenallergi og fått veldig kvalme så nå drikkes det cola for fullt her.. Lene har kastet opp i går og i natt så håper virkelig ikke at jeg får det samme. Vi er begge hjemme fra jobb og er syke - "hurra"! Men shitt happens noen ganger..

Vi har nå allerede nådd juni måned, ikke værst. Tida går fort. Og mens tida går fort, så klarer jeg ikke å bestemme meg for hva jeg vil til høsten.. består jeg ikke mattekarakteren (får vite 20.juni) så blir det enten ett jobbeår til på meg eller så begynner jeg muligens å studere i Fr.stad til høsten på reiselivsstudium der :) virker utrolig koselig der, var jo på intervju i mars/april og det var konge! Men har jo også kommet inn på Oslo Markedshøyskole og har i tillegg søkt på offentlige så dette kan bli vanskelig =P men som sagt så har mattekarakteren mye å si for meg nu, kommer ikke inn på noen ting bortsett fra det i Fr.Stad uten den karakteren.. time will show!

- Den tenkende


Ingen kommentarer: