mandag, mars 30, 2009

Campus

Yes, da er jeg på Campus - skolen min.. Har forelesning under tverrkulturell kommunikasjon, og jeg begynner å bli litt ukonsentrert. Er mye interessant, men jeg føler at jeg bare vil hjem å lese pensum siden første eksamen er om to og en halv uke, og jeg har en del igjen ved tanke på at hvert kapittel tar ca 3 timer å lese (!). Hjelp! Men tror jeg vil komme ajur etter påska eller før :)

Påskeferie f.o.m fredag denne uka, wiiihh.. men jeg skal jobbe lørdag denne uka + en dag neste uke før jeg får reist bort eller noe, så får se hva som skjer. Morten og jeg vurderer å dra på en hytte på et fjell og stå på slalom :-D det hadde vært så digg, det! Så skal prøve å få til et tilbud gjennom jobben min ;-)

Men nå er klokka snart halv tre, og timen er over...

- LK

Ingen kommentarer: