mandag, april 23, 2007

Litt smågodt

Begynte for et par uker siden å jobbe med "Deadline" som er årets store avis her på Danvik. Vi er godt i gang med den og holder på meg layout nu denne uka. Avisa skal i trykken førstkommende fredag, altså 27.04. Blir spennende å se hvordan den blir, tror den blir goodie.
Til denne avisa trengte vi jo også sponsører, så yesda, den jobben tok Silje og jeg på oss.. "drømmejobben"..njaa! Ikke helt. Men vi fikk i alle fall to som ville annonsere etter en GOD del lange og trøtte telefonsamtaler. Norli og Torshov bilrekvisita her i Drammen er de beste. De sa JA! Jippi! Det ga oss 4 sider ekstra til avisa(-;
---
Jeg har også byttet butikk-jobben min, har nylig sagt opp Mega og skal begynne å jobbe på Spar hos mamma. Blir sikkert moro! Nesodden er jo så fint om sommeren :)
---
Broren min + samboeren/dama hans skal bli naboen til mamma, så da kommer jeg til å se dem oftere også. Også kommer lille nevøen min i juni så da skal jeg bli tante.. tane Linn =D hihi.
---
Lørdag den 21.april fikk jeg min bursdagsgave fra en kamerat. Jeg skulle på teaterforestilling å se på Dirty Dancing! Hadde aldri trodd jeg kom til å få det etter så mange rare hint men=P hehe. Moro var det nå...
---
Skal på fotballkamp i dag her i Drammen, Godset VS. kanarifuglan.. hoho.. hvem vinner ka tru;P?


Ingen kommentarer: