torsdag, februar 11, 2010

Hverdagen min + ny hobby... også litt Prins :)

Awww, jeg savner Prinsen min sånn, søte, lille katten min - som forresten har blitt kjempe stor gutt! :-) Bor nå på midlertidig på Romsås mens han bor på Fagerstrand sammen med mamma og Noemy.. kjempe synd at han ikke kan bo her med oss, snufs:( men vet at han har det bra sammen med de, da. :-)

Trakk forresten visdomstenner denne uka, er ikke å anbefale for å si det sånn! Konstant blodsmak, kan kun spise kald, flytende/halvfast mat og det hele uka omtrent. :S yukk! Fikk feber også, men den er heldigvis på tur nedover men er kjempe sliten for det.. klarte halv dag på skolen i dag men kjente det fort på kroppen for å si det sånn. Man skal heller ikke anstrenge seg eller holde på meg fysisk aktivitet den første uka, bare holde seg hjemme og i ro.. Det verste er egentlig at jeg fikk vondt i halsen med en gang jeg kom ut av legekontoret og at jeg ikke kan spise maten jeg vil. Kommer til å sette pris på VARM mat og VARM drikke heretter;) Har levd på kald te nå, yoghurt, most potet og gulrot samt suppe.. "HURRA"!:-P

Ikke nok med dette, men nå har Morten blitt dårlig også.. han har fått en mild omgangssjuke uten oppkast. Veldig udelikat når jeg leste over det nå, men tror dere klarer dere, he-he. Håper bare ikke at han blir drit dårlig, for da blir vel jeg dårlig også... det er vel bare det som mangler nå :S dårlig av at visdomstennene er borte + omgangssjuke.. nei vet du hva, det tillater jeg ikke skal skje en gang! Basta!

Nå har vi allerede bodd ca 3 uker på Romsås, og tiden går FORT, kjempe FORT! Morten og jeg har fått en ny hobby btw; vi er på visninger all the time! :D har jo fått enda mer i lån og har større kjøpemulighet, så nå håper vi at vi snart havner på Torshov/Sagene/Sandaker ;) ååhh jeg håper at den perfekte leiligheten dukker opp snart. Er bare det som mangler i livet. :) Vi skal på to fiiiine leiligheter i morgen, så jeg er veldig spent.. de er storaktuelle, for å si det sånn. Men nå avslutter jeg for denne gang, er så sulten så jeg får vel gå til "babymaten" min jeg da og få i meg litt næring. ;) mm kald te, lovely.

- Visningsbærta

Ingen kommentarer: