mandag, februar 01, 2010

UTE!

I dag har vi flyttet ut fra Langhus, endelig. Jeg jobbet hele helga, så Morten og Aleksander måtte flytte det meste selv. Fikk litt hjelp fra onkelen min med å flytte store møbler som sofa og vaskemaskin og seng i hans flyttebil, men resten tok guttaboys. Hele helga ble mer stress enn planlagt! Vi fikk vite torsdag den 28.01 at vi måtte være ute av leiligheten innen 01.02. Vi hadde jo egentlig kontrakt til 01.04 men vi ville ut før pga alt styret, også fikk vi beskjed kun 4 dager før(!) Jeg fikk ikke bytte bort jobbhelga mi, så det var kjipt... Fikk hvertfall vasket i dag sammen med Morten, Aleksander og Carina. Hva skulle vi gjort uten dem denne helga sier jeg. :-)

Var på enda en visning i dag på Torshov. Når jeg kom fram viste det seg at det er der Marte og John kjøpte sin første leilighet, haha. :P Samme adresse og alt, bare en annen etasje. :-) Denne har vi faktisk råd til, så det hadde vært gøy å legge inn bud. Morten skal på egen visning i morgen da han jobbet i kveld. Er spent nå! ;)

Nå er det lalletid. Skal øve på bedøkeksamen med Marte i morgen, repetere til konteeksamen... hurra:P

Ingen kommentarer: