mandag, mars 22, 2010

Tiden flyr...

Ja, da har jeg fylt 23 år, gitt. 18.mars skjedde det store.. :-P Hadde koselig familiefeiring med tapas og gaver, og denne dagen feiret jeg også med Morten - min samboer. Han fylte da 24 år - samme dag. :-)

Vi fikk masse fint som vi trengte til vår kommende leilighet. Lørdagen feiret vi med venner i studioet til pappa, og temaet var da Hollywood, glitter og glamour. <3 Vellykket kveld! Fikk også mye fint her, som blant annet IKEA-gavekort, New Moon, tacosett etc. (btw. vi fikk to like tacosett så det ene må nok byttes.. :/ )

Har akkurat lagt ut mange bilder fra lørdagen for dere som er interessert i å se. (: Mange crazy bilder spør du meg, haha. ;)

Nå skal jeg jobbe, 15-23, så jeg bør nok begynne på å tenke på å skifte, ordne meg, henge opp tøy etc før jeg stikker.

- Marilyn Monroe

Ingen kommentarer: