tirsdag, mai 11, 2010

Blablabla...

Huff, jeg har vært sløv på å skrive her inne, men det har skjedd så mye så jeg har rett og slett ikke tatt meg tid.

Nå har eksamensstresset kommet for fullt, og vi jobber med deleksamen hele tiden, i tillegg til at jeg har opplæringer på den nye jobben jeg har fått i Oslo (Resepsjonist på Rica!) Det blir derfor lange dager og lange uker.. Har min alle første 1.vakt på Rica førstkommende lørdag, så da blir det TIDLIG opp for å si det sånn, he-he. Er jo litt spent også, ved tanke på at jeg ikke kan programmet helt enda.. *skummelt* Det er nemlig ikke samme system som Thon Hotels har, så det er en god del å sette seg inn i, kan man si.

Skriver analyser av intervjuer i dag, og det må være ferdig i dag. Gruppa skal jobbe sammen i hele morgen og hele torsdag, i håp om å bli så ferdig som mulig. Evt jobber vi også litt i helga etter min 1.vakt.. håper jo at vi slipper dette, men ferdig skal vi bli og med god kvalitet! (Hører jeg A?) ;-)

Har individuell eksamen den 8.juni, og GJETT om jeg gleder meg til at den er ferdig nå.. vært et langt semester, føles det ut som, selv om vi ikke begynte med forelesninger før slutten av januar. Mange bøker og mye pensum - men sånn blir det når det er et 30SP-fag. Shohei!

Morten og jeg flytter inn den 1.juli i leiligheten vår på Torshov. Føles ut som en evighet! Ja, det har jeg kanskje ikke nevnt her? Den 29.mars kjøpte vi leilighet, juhu. :-D Dessverre så er det leieboere der som har kontrakt til 1.juli, så vi får ikke gjort noe med det. Men, vi får et problem.. Samboeren til Eva (moren til Morten) har solgt leiligheten sin og de flytter derfor inn hit hvor Morten og jeg bor (moren til Morten sin leilighet) den 15.juni. MAO må Morten og jeg bo i stua med no private life.. Og ikke nok med dette, mamma har solgt sin leilighet og må være ute innen 15.juni hun også(!) dæven.. hvem skal ha Prins, liksom:S Stakkars! Forhåpentligvis så kjøper mamma noe innen da og tar med han dit inntil vi kan ta han med til Torshov etter at vi har lagt parkett... SAVNER PRINS, ALTSÅ!!

Sov over hos mamma fra lørdag til søndag etter en fin svensketur(harrytur!). Da ble det mye kosing med Prins også. Hurra^^

Men nu må jeg fortsette med analyseringen min, må jo bli ferdig med den en gang også, slik at jeg forhåpentligvis får skrevet litt eksamensnotater også (sånn toppen på kransekaka..)

- Eksamenstjei

Ingen kommentarer: