lørdag, oktober 10, 2009

Lang uke...

Denne uka har vært laaang! Vært på skolen hver dag og jobbet med både bedriftsøkonomi i kollekviegruppe, jobbet med deleksamener i reiseliv, kultur og samfunn og i organisasjonsforståelse og ledelse.. og vært på forelesninger, så klart!

Og attpåtil, søndag den 04.10 døde vår familiehund Rosita. Jeg fikk vite det mens jeg jobbet i resepsjonen (ikke gøy). Jeg begynte jo å grine mens jeg pratet med mamma, hun tenkte ikke langt når hun ringte og sa det, nei! Måtte ta meg sammen for å ikke ha tårer i øya når gjestene skulle sjekkes ut.. men det gikk greit etter hvert, klarte meg. Har hatt begravelse for henne i dag i Vestby, var trist å se henne bli lagt ned i jorda. :-(

Rosita ble født 04.12.1996 og døde 04.10.09, altså nesten 13 hundeår!

Jeg har i allefall min pusi å kose meg med :-) han ligger nå på fanget mitt og koser seg, vært lenge ute, da blir han alltid kosete når han kommer inn. Han har spist våtfôr og koost seg, lørdagsmaten hans. ;-)

Ellers har jeg fri denne helga, KJEMPE DEILIG!! Jeg nyyyter en lørdag når jeg først har fri, man lærer mer å sette pris på en frihelg enn hvis man aldri jobber helg.

Morten og jeg vant ikke på lotto i dag, men sånn er det, man kan ikke alltid vinne, hæhæ. ;-)

Nå skal jeg kooose meg videre med tortillachips, dipp og kesam. Nam nam! :-) ADIOS!

Ingen kommentarer: