fredag, oktober 02, 2009

Tiden går fort...

Tiden går fort om dagen. Nå er det plutselig helg igjen, og jeg skal jobbe 07-15 både i morgen og på søndag. Er litt sliten etter uka.. vært mye skolearbeid og deleksamensjobbing, i tillegg til mye jobbing i det siste. Om 14 og 16 dager skal vi levere deleksamene (er på gruppe med Karoline), og jeg gleder meg til det. Da får jeg fort mer tid i stedet for å stresse med alt! Ikke det at vi har morsomme deleksamener, men skal bli godt å konse litt om pensumlesing og fritid også.

Katta vår har blitt stor, da, men fortsatt veldig nusselig! :-) "Katta" har fått litt forskjellige navn. Jeg kaller han for prinsepus, pusi, babypus og prins, men vil jo gjerne at han skal ha ETT navn også kan han ha flere kjælenavn.. Vi kaller han så langt for Prins, men vil gjerne ha Prins + et navn til, kanskje et Egyptisk et? :-) Skal få funnet noe nå i helga. Juhu!

Nå er kl 22.07, og jeg bør nok være i seng til kl 22.30 ved tanke på at jeg skal opp kl 06 i morgen pga jobb. Gjett om jeg kommer til å være sliten og trøtt, da, spesielt etter denne uka! Oi oi. Får håpe jeg klarer å stå oppreist når jeg skal sjekke ut gjestene, ha-ha. ;)

Ser på "Skavlan" nå, og har sett "Nytt på Nytt". På Skavlan har de en veldig interessant hjerneforsker som har forklart litt om slag og hvordan våres hjernehalvdeler fungerer. Morsomt å kunne! Da har man noe å skryte på seg til neste sammenkomst vøtt, hehe. "Visste du at de linjene inni hjernen din der tar vare på all den unyttige informasjonen du trenger? Eller at venstre hjernedal er den ordentlige og rutinerte delen, mens høyre er den glade?" :-)

Nå skal jeg ringe Morten, spørre når han kommer hjem. Er virkelig rart å ikke ha han her, han er hos en kompis å ser på film, mens jeg koser meg med kattepusi <3 (og TVn :P)

GOD HELG, EVERYONE!!! God natt :)