tirsdag, oktober 20, 2009

Deleksamen deleksamen bedøkcase dagliglivet..

Ja, da er det en stund siden jeg har fått skrevet blogg. Tiden går fort og det er MYE å gjøre på skolen! Leverte en deleksamen forrige uke, og skal levere en i morgen. Attpåtil fikk vi en bedriftsøkonomicase som vi skal gjøre over 2 uker, og den skal leveres fredag neste uke... Shitt, sier jeg bare. Jeg ror det nok i land, men det kreves mye jobb fra meg (og gruppa mi, så klart). Nå er ikke bedøk mitt sterke hjørne, men får gjøre mitt beste! :-)

Prins begynner å bli stor gutt:-D litt feit også, hi hi.. søt, feit og rampete hannkatt. Han skal jo gjøre absolutt ALT han ikke får lov til, som å gå på bordet å drikke vann fra glassa våres, gå på kjøkkenbenken, klore på sofaen (har kjøpt en spray som holder katter unna, en fæl lukt for dem) drikke vann fra vasken og fra toalettet(!) - vi har begynt å bli flinkere til å lukke dolokket etter oss, haha! Grooose.. Også elsker han å ødelegge mamma sine planter. Hmmhh!! Den største må nok snart kastes, har prøvd å skjule den inne på soverommet med lukket dør, men han klarer noen ganger å smukke inn når vi flyr inn og ut der. Jaja, får kjøpe meg en stor plante på nytt når han har blitt eldre og skjønner at det er fy.

Har begynt å spraye vann på han når han gjør ulovlige ting, men han har ikke reagert så veldig. Tror han er den eneste kattungen jeg har hatt som gir litt blaffen i vann :-P men han reagerer, i alle fall, noen ganger slutter han, noen ganger bare slikker han seg og fortsetter. Hmm.. noen andre råd? He-he.

Nei, nå må jeg ordne meg før jeg skal ta toget. Jeg skal til TANNLEGEN! Æsj.. Jeg gleder meg ikke, akkurat, men har ikke vært hos tannlegen på snart TO år, og det er lenge siden. Ushj. Mulig jeg må fjerne en visdomstann eller to, vi får se hva de sier. Etter dette blir det OFL-deleksamensjobbing med Karoline. GLEDER meg til vi blir ferdige! :-)
(OFL= organisasjonsforståelse og ledelse)

Prins sier hei! :-D (liker å kose med min lille mini acer, hehe)

BTW! Bilder av Prins kommer på facebook og her etter hvert!

Ingen kommentarer: