torsdag, november 05, 2009

Oktober/begynnelsen av november




Dagene går SINNSYKT fort! Huff.. Hadde tre deleksamensinnleveringer på tre uker, og nå har jeg snart tre individuelle eksamener på tre uker, hvorav to av de er to dager etter(!) Jeg har begynt å roe ned nervene litt nå, men når jeg hadde 12 timers dager i et par uker for litt siden var det virkelig bare STRESS!

Jeg GLEDER meg allerede til ferie, men mest av alt gleder jeg meg nå til Color Magic cruise førstkommende lørdag sammen med min kjære samboer <3 :-) det skal bli superkoselig!

Føler at jeg får skrevet mindre her inne enn jeg gjør, men skal prøve å få rapportert oftere. Er ikke alltid lett når man såvidt har tid til å andre fritidssysler, men hadde HJEMMEDAG i dag, faktisk, og da ble det ENDELIG tid til å vaske klær, støvsuge, bake boller og jobbe med eksamensnotater. Kjempe deilig! Har ikke vært utenfor døra i hele dag og jeg nyter det (selv om jeg bare sitter inne å jobber med deleksamenesnotater, he-he.)

Vi har hatt Prins i tre måneder nå, kjempe gøy :) Han skal bli passet av mamma og Noemy fra i morgen til mandag siden Morten og jeg skal på cruise, så jeg håper det går bra. Det er jo tre katter der fra før av, så jeg håper han blir tatt godt i mot. Han har jo vært der et par ganger før også, men da var han litt yngre. Nå er han større og tøffere! (I hope;)

Gleder meg sånn til jeg får litt fri til å begynne med julegaveshoppingen! Er så koos å gi julegaver :-D gleder meg til jul, egentlig, aldri innredet egen leilighet med julepynt så det blir stas. Tror ikke Morten bryr seg like mye så jeg står vel enerett til å bestemme, høhø.. ;-)
Men da skal jeg fortsette å drikke kakao og spise nybakte brunostboller, men jeg rapporterer hvordan båtturen gikk når jeg kommer heimat.

Ingen kommentarer: