torsdag, november 12, 2009

OFL!

Hodepine! Ikke gøy. Må lese til OFL-eksamen. Heller ikke gøy. Bah... Ond sirkel.
Glad jeg er ferdig med 1.eksamen på mandag, det skal bli GODT! Føler at jeg har en DEL mer å lese, selv om jeg i dag har lest mye.. Er så mange begreper og så tørt fag generelt, så man mister ganske fort motivasjonen og konsentrasjonen - spesielt når hodet verker og kroppen er slapp. Urettferdig! Vil så gjerne få et bra resultat, men da kreves det hardjobbing med å lese også. Crap.

Skal se 2012 i morgen på kino med Kajsa, Anders og Morten og spise ute på indisk restaurant. Det gleder jeg meg til! :-D Lite avbrekk fra all lesingen skal bli godt. Vel, føler meg litt skyldig apropro "avbrekk". Jeg har sett på en episode med frustrerte fruer i dag og vasket klær og slikt, så har ikke lest konstant, men med min læremåte får jeg i alle fall ting inn. :-) Trenger ikke noen lesesal (ikke som jeg vet om, i alle fall...) så lenge jeg er stram mot meg selv og ikke setter på Frustrerte fruer all the time ;) (og jeg er faktisk flink der).. Og samtidig får jeg kost med prinsen<3 vår siden jeg velger å lese hjemme. Han har blitt SÅÅ kosete i det siste, og blitt kjempe stor, og det er jo bare kjempe søtt :-D hihi. Kommer til å bli en stor og fin bengalhannkatt! ;)

Men NÅ må jeg lese. Skal bare lese en halvtime til før "TV2 hjelper deg" starter på TV. Thon Hotels er nemlig innblandet, så jeg vil se hva kjeden har klart å drite seg ut på denne gangen. ;)

- Prinsessa til prins <3

hihi

Ingen kommentarer: