søndag, november 22, 2009

This week..

Herregud, nå begynner det å bli UKESINNLEGG istedet for DAGSINNLEGGS-blogg. Bah, det var ikke helt planen. Tror jeg har litt for mye å gjøre i blant, tenker på alt for mye... Har hatt eksamen denne uka også, så jeg har vært litt små-stressa. Tror den gikk bra..eksamenen, altså.:-)

Min søster Noemy har hadde bursdag på torsdag, så da var det feiring i studioet til pappa og John. Var vel ca 17 stk. God mat og koselig stemning! Gaven fra meg var et hjemmestrikka skjerf (som man kan ta rundt halsen to ganger, er et rundt skjerf) og en helg med Twilight, restaurant og sove hos meg. Vi spilte BUZZ, sang Singstar og bare storkoste oss. I miss her <3>
Twilight:New Moon var NYDELIG! Ah, blir helt gira og med når jeg ser filmen. Også digget jeg sluttsetningen; Marry me, Bella! Romantisk! Men plager meg at vi ikke får vite noen ting, man ser bare ansiktsuttrykket hennes, så svaret og fortsettelsen får vi ikke før neste år. :(

Er også mye å tenke på om dagen..litt for mye, egentlig, tanker som ikke burde ha vært der og tanker som bare gjør en stresset. Usj! Bli ferdig, du o`store hellige eksamensperiode. I dont like you, got it? :-P Og vet du/dere hva? Skolen har kastet min bedøknotatbok! Djiiis.. JA, kastet den! 3 uker før eksamen! Helt latterlig... glad jeg har engle-venner som skal hjelpe meg med å kopiere notater. :-)

Også har jeg kjøpt julepynt og juleting til leiligheten samt noen julegaver. :-D Jippi! Syns det er morsomt med juleforberedelser. Apropro det, så jeg bør jeg nå få ting ut av posene. De bare står her og blomstrer, liksom!;P

- Goodiegirl

Ingen kommentarer: