fredag, november 13, 2009

2012

Organisasjonsstruktur, læring, ledelse, omgivelser og organisasjonskultur er vel det eneste jeg tenker på om dagen. Må få det til å sitte 100%, og det er ikke alltid like lett. Hmpf! Leser og leser og skriver notater og ser på powerpoint-forelesningene, og føler at tiden går kjempe fort! Jeg får sitte hele helgen og pugge, rett og slett. Men skal ha et avbrekk idag, som jeg også skrev i går. Gleder meg til å se 2012, noen som har hørt om "planeten nibiru X"? For hvis den filmen er ganske lik den historien, syns jeg det er creepy. Hvorfor kan ikke staten komme ut i medier med dette? Sikkert fordi de ikke vil skape panikk, men stakkars alle menneskene som er utvitende om hva som kanskje vil se.. Jeg sier kanskje fordi jeg ikke tror på det før jeg faktisk ser at noe skjer!

Kort fortalt om Nibiru X:- I 2012/2013 sies det at planeten vår vil få et skifte, at "jorden vil starte på nytt". Det vil komme en komet som vil ødelegge det meste vi har, og mange mennesker vil dø ut - så sant de ikke vet dette på forhånd og skaffer seg et "skjulested", eks. på fjell eller bomberom. I følge bibelen (merk: jeg leser ikke bibelen, men har fått med meg dette:) vil det hvert 3600 år vil det skje et omskifte på jordkloden vår. Man vil se merkelige ting skje, og man vil oppdage mange naturkatastrofer osv. Hvis du tenker godt etter, så er jorden allerede i gang med tanke på alle naturkatastrofene vi har hatt, alle menneskene som dør ut og nå en teit influensavaksine med gift i? Huff og huff. Men som nevnt så tror jeg ikke på dette før vi nærmer oss 2012 og jeg ser med egne øyne at et eller annet vil skje, men hva vet vi ei!

Jepp, da kommer jeg med en tilbakemelding hvis jeg ser at filmen 2012 som har premiere i dag stemmer med det som kan skje om 3-4 år. Da begynner jeg faktisk å tro på det. USA skjuler noe, jeg vet det!

- 2012

Ingen kommentarer: