mandag, september 28, 2009

Helga

Denne helga har vi hatt besøk av Kristin, det var superflott! Hun kom på lørdag sammen med Tommy (onkelen min), og da møtte Morten og jeg dem i Oslo for å shoppe litt og titte litt. :-) Senere kom pappa og John Einar (broren min), og vi alle dro ut på Big Horn Aker Brygge for å nyte et godt måltid. Jeg fikk kjøpt meg nye støvletter (ALRIIIGHT! :-D). De er ganske snasne. Bare se bildet jeg legger ut her;-)




Senere dro Kristin, Morten og jeg hjem til oss, og Kristin overnattet her. Vi så på film og koste oss! Kjempe koselig dag.

Søndag var det derimot duket klart for TUSENFRYD. Jeg hadde noen gratisbilletter igjen, så da dro vi 3 og koste oss der. Det ble en veldig vindete dag, men hva gjør vel det? Var mindre køer og alt. :) Vi rakk ikke SpeedMonster, men det var vel egentlig like greit... :-P VI tok derimot ThunderCoaster ganske mange ganger.


På kvelden dro vi til John og de og spiste china take away og var litt med Einar<3 tantes gull!

Prins, vår katt som heter masse annet rart også, har begynt å gå ute alene :-D og han stortrives med det! Han går inn og ut som han vil, og han har lært hvor han hører hjemme. Kjempe glad for det.

Men NÅ dere... NÅ skal jeg lese pensum! Har litt å ta igjen etter mye jobbing samtidig som jeg har hatt mye skole.. ikke alltid en bra match, men det blir penger av det;) og jeg må bare lese litt ekstra, og så klart skjønne det jeg leser, he-he.
- Windycat

Ingen kommentarer: