onsdag, september 09, 2009

Hjertet i halsen

Oi oi oi! I dag når jeg våknet og skulle ta noe oppvask, så syns jeg det ble meget stille etter hvert.. Jeg prøvde å se etter kattungen vi nettopp har fått oss, men ingen sted å se. Hjelp! Da kom jeg på at jeg hadde latt hverandadøren stå litt på gløtt åpent slik vi har gjort hver dag, bare denne gangen var det tydeligvis litt større på gløtt slik at katta kom seg ut...

Heldigvis stod han bare inntil veggen utenfor, og jeg lokka han inn med lekemusa si. Etter denne episoden har han bare mjauet og mjauet om at han vil ut igjen, huff. Han skal få gå ut igjen når han har blitt helt vant med oss og huset først, han skal være utekatt- ikke innekatt, men må gjerne være inne i to uker før han er klar for å oppleve "the real world".

Ellers har jeg sen forelesning i dag, fra 15.-17.45. Skal fikse litt praktiske ting innen da, så nå skal jeg starte med det, måtte bare dele denne episoden med dere først. :-)

Ingen kommentarer: