tirsdag, september 08, 2009

Sommerslutt og høststart

Ja, da var sommeren over for denne gang og jeg er flere erfaringer rikere.
Jeg har vært i Egypt i to uker med samboeren min, samt en uke i Nord-Norge hos mine kjære besteforeldre. Kjempekoselig ferie! :-) Samtidig har jeg så klart jobbet i resepsjonen hvor jeg jobber deltid.. greit å tjene penger ved siden av skolen.

Ellers så har skolen startet igjen, for ca tre uker siden. Er faktisk interessante og morsomme fag, men jeg må si at bedriftsøkonomi ikke er helt i slaget for min del. :-P Er spent på hvordan det faget vil ende..

For 9 dager siden fikk vi oss katt her på Langhus :D kjempe nydelig liten hannkatt, er halvt bengalkatt og halvt et-eller-annet som vi ikke vet hva er. Faren er et mysterium! Hm..
Vi har ikke funnet navn enda, da, vi ser an personligheten, men det er nok straks på tide og tenke ut noe lurt for ham.

Jeg har dilla på chailatte om dagen! Namnam. Drakk det på et kafèbesøk, som resulterte i at jeg måtte kjøpe chaite i løsvekt ;) Sitter og drikker det nu. Jihu!
Er veldig sosialt her i heimen, Morten sitter på det ene rommet med en PC, og jeg på et annet, skulle nesten tro vi var uvenner :-D men det er vi ei! Langt i fra. :-)

Men nu skal jeg kose meg videre med katta og teen min. Adios!




Ingen kommentarer: