søndag, september 20, 2009

Bloggitiblogg

Da var det søndag og jeg må på atter en 2.vakt på jobben fra 15-23.. tre dager på rad... Er kjempemega trøtt og sliten, la meg 02.30 i natt, noe som er ulikt meg egentlig, så det siste som frister nå er å jobbe! Bah.. Hjalp å få servert stekt egg, bacon og bønner til frokost av den snille samboeren min.

Ellers så vant Morten 8000 kr på lotto i går :-D drit kult! Han var 1 siffer fra å vinne 6 millioner, så akkurat det var kjempe kjipt, men vi skal være glad vi vant.

Også kjøpte vi oss en kjempe fin og stoor TV, den pynter så fint opp i den lille stua vår, he-he. Så den ble på en måte gratis siden vi vant, hoho. De pengene går rett på sparing siden vi har planer om å dra til London, Color Fantasy og tur til Hellas - restplass! ;) Da hjelper de penga på!

Nå må det mye motivasjon til for å komme meg opp av sofaen for å sminke meg.. usj! Frister liiiite. Vil bare slappe av i dag, jeg.. gleder meg til neste helg for da har jeg FRI, og da kommer Kristin, min kusine, til Oslo town. Blir kos! (-: Gleder meg til neste uke!


Ingen kommentarer: