onsdag, september 09, 2009

Kattungen vår <3


Gjemte seg 1.kvelden hos oss.. faaaarli greier!





Liker seg i senga vår...



Min søster Noemy og meg, 1.dagen vi har hentet pus



I drømmeland



Så god <3



Leker med den ene lekemusa si




Sover så søtt i sofaen


Meg og pusi

Vår søte, lille bengalhannkatt hentet vi for 10 dager siden. Han er født 10.juni 2009, og har ingen navn enda (det kommer, det kommer...). Han er halvt bengal og halvt et-eller-annet, men med veldig sterke bengalsketrekk både ved utseende og oppførsel. Har et ganske høyt energinivå, noe som er typisk ved kattungestadiet. :-) Legger ved bilder slik at dere der ute kan se hvor nusselig han er. Ja-a!







2 kommentarer:

Meg og Mitt<3 sa...

Søt katt dere har fått dere da:D Må komme å se på han snart da:)

Linn sa...

Ja, bare å komme på besøk:)