tirsdag, september 15, 2009

This week..

Da ble det rød-grønn regjering! Vi får håpe de gjør det bedre i de 4 kommende årene enn de forrige 4 årene. :-)

Har prøvd å lest til reiseliv i kveld, men katta er helt vill! Vil at jeg skal leke med han hele tiden og holde han i aktivitet, huff.. Morten kom heldigvis hjem nå, så får håpe at han kan være litt barnevakt, he-he. ;) Men det begynner å bli litt sent for å lese, så det er mulig jeg heller får med Morten på en kveldstur, juhu. Trenger litt bevegelse nuh.

Skal starte opp med kollokviegruppe i morra innen bedøk, og jeg håper at det vil fungere bra. Er meg, Karoline, Marte og Malin som skal være sammen på i gruppe. (:

Ellers så har jeg en MEGET hektisk uke! Har jobb 4(!) dager denne uka, nesten full arbeidsuke samt full skoleuke.. SLIT! Men sånn blir det i blant.. må bare holde tunga rett i munnen så blir det en bedre uke neste uke. Skal til Sverige på fredag (min eneste lille fridag), så det skal bli godt med en avvikling før det er jobb igjen til helga.

Er utrolig godtesjuk for tiden, kanskje fordi jeg har holdt meg borte fra alt søtt i noen uker? Var på bursdag forrige søndag og forrige søndag der igjen, så da ble det jo kakespising, men nå til helga så lurer jeg på om jeg blir svak for en sjololade, altså. Har vært kjempe flink ellers! Så det så, he-he. Skal man til Sverige så skal man til Sverige. ;-)

Men nu skal jeg prøve å få med Morten på kveldstur. Adios, amigos <3

Ingen kommentarer: