torsdag, september 24, 2009

Kvalitetstid!



Ah, hva skulle man gjort uten litt kvalitetstid i ny og ne!

Her koser jeg meg med te, Woman (fått nytt i posten i dag, og kom på at jeg har et halvferdiglest så da måtte jeg ta tak på den først), en katt som er ekstra kosete i dag, gått tur i hurtig tempo og tittet på stjernehimmelen og tatt heelt fri fra pensumlesing. Også har jeg ENDELIG fått tid til å se på de Frustrerte Fruene, er ferdig med 4.sesong nå, venter bare på at 5`ern skal komme ut i butikkene!
Ah, livet er herlig!!!

Man klager ikke når man har disse muligheter. :-) Har også på Michael Jackson musikkvideoer i bakgrunnen på min nye 42-tommer Samsung TV, hvor noen av de første sangene som slo gjennom før alle hans utallige ansiktsoperasjoner, sanger som Black and White, Thriller, Billy Jean etc. Litt søtt å se han brun i huden samt en normal nese framfor to hull i ansiktet og grønn/hvit hud. :-P

Da skal jeg fortsette med lesing av blad, og kose meg med temaer som hva som er TYPISK skjer, eks. mensen tjuvstarter, daten er gal og at du har gått i feil kø.. Hvem har ikke opplevd bl.a. de tingene? He-he.

Alle sammen; KOS DERE! NYT LIVET!


(Er alene hjemme, Morten er på kveldsjobben sin han har ved siden av, men han er vel like rundt hjørnet nå.. Jeg har jo hatt en del timer for meg selv nå og jeg klager ikke. Deilig i blant! Han har også tid for seg selv når jeg jobber sene vakter på min jobb, og det er bare bra i et forhold) :-)

Ingen kommentarer: