mandag, september 14, 2009

Mandag

....og ikke bare hvilken som helst mandag! Det er valg i dag, endelig skal vi bli ferdig med debatter og krangling som har pågått i over en måned nå. Det skal bli deilig! Jeg er jo spent på om det blir blå-regjering eller rød-grønt, eller bare grønt, ved tanke på at det har vært ganske likt på målinger og på stemmene i løpet av valgkampen. Jeg har en innertro på at det faktisk blir ren AP-styring, men hvem vet.. Det kan jo bli interessant hvis det hadde blitt en blå-styrt regjering også, men da NEKTER jeg at Siv Jensen skal være med på det! Foretrekker da heller Erna som statsminister, eller Lars Sponheim.. huff a meg, altså. :-P Håper ikke FRP kommer til makta, i alle fall. Det kan jeg si rett ut.. Har forhåndsstemt så jeg slapp kø i dag, og fordi jeg skal jobbe fra 15-23, og lokalene her åpner ikke før kl 16.00..

Ellers så har jeg jobbet med deleksamen i organisasjon og ledelse i dag, jobbet mye med motivasjonsteorier og behov. Så langt so good!;) Syns det er et interessant fag, så jeg er spent på hvordan det vil utarte seg nå i månedene som kommer. Har min første eksamen i dette faget i dette semestert, den 16.november!

Har begynt å bli småforkjølet, som nevnt forrige uke. Jeg er slapp og det trykker i hodet, og nesen renner. Skikkelig kjedelig! Bare jeg ikke blir syksyk så skal jeg være fornøyd. Myyye å gjøre om dagen, både jobb og skole, mer jobb en antatt denne måneden men da blir det hvertfall spenn i kassa, noe som er bra ved tanke på at jeg ikke bruker lån og nesten ikke sipendet jeg får fra Lånekassen. :-)

Denne helga har jeg jobbet tidlig vakter, som resulterte i at jeg faktisk kunne dra i min fetter Marlon sin bursdag i går i Holmestrand. Var veldig koselig og ha litt av familien samlet. Vi var 16 personer som kom. Kjørte sammen med Morten, mamma og Noemy. :-)

Men nå er det off to work snart, har en del ting å få gjort før kl 15 så jeg avslutter nå.

Godt valg, alle sammen!

Ingen kommentarer: