fredag, september 18, 2009

Harry!


Hva er vel en fredag uten en full fryser? Haha! Idag har jeg vært på harrytur sammen med Morten, søs og mamma for å fylle opp fryser og kjøleskap. Var på Nordby Senteret på Svinesund (hvor ellers?) og shoppa masse mat til en billig penge. Senteret har blitt gjort om HELT! Kommet en helt ny hovedinngang samt garasjeplasser(!) skikkelig fornyet siden sist jeg var der (som er en stund siden...). Har blitt utvidet og de har til og med fått Gina Tricot!! Jauda.. men der rakk ikke jeg å titte i dag, men det er vel like greit for pengenes del.. dessuten har jeg jo Gina her i Ski. (: Prisene varierer nok ikke så heftig mye!

Folket fikk meg til å spise hamburger med dem, jeg gjentar, hamburger! Jeg kan faktisk ikke huske sist jeg spiste junkfood i det hele og store.. det må vel være flere måneder siden. Følte meg nesten uvel etterpå, kroppen er ikke vant med å få den slags drittmat lengre :P hehe. Men nå blir det i alle fall lenge til neste gang! Vi fikk handlet masse juniorkattemat til lillepus også (som har flere forskjellige navn foreløpig), så det var litt å spare der også!

Nå er det nattatid, skal på jobb i morgen, 15-23, men før den tid skal vi prøve å få kjøpt en TV :-D det hadde vært så knall, det! Låner bare TVn til en kamerat av Morten som ikke har noen steder å ha sin for tiden, vi vurderer en 40 eller 42-tommers, må ta litt målinger i morgen. ;-)

Nighty! (Pus hilser også, går oppå tastaturet her) Forresten, bildet som er på dette innlegget er av godisfabrikken, tatt tilfeldig fra nett. Søstra mi, Noemy, elsker denne butikken. I wonder why;)




Ingen kommentarer: