søndag, september 20, 2009

Vil på skoshopping!


Jeg har SÅ lyst til å kjøpe meg noen sko nå snart! Har en stund gått rundt og tittet på et par sko som er hvite med fôr inni, legger ved et bilde i denne bloggen. Vil også ha et par støvletter med litt hæl og høyt skaft, samt en ankelstøvlett. Ankelstøvletten kan gjerne være svart og den den høye kan gjerne være brun. :-) Siden jeg er student får jeg nok ta meg en tur på Økonomisko og Skopunkten. Hurra, vi liker svensker! (De som er gründeren for Skopunkten). De selger jo 3 skopar og du betaler for 2 par, men jeg tror det er noe lureri der.

Kjøpte et par for 99 kr nå i sommer på Skopunkten, helt vanlige sommersko, og de er jo helt ødelagte nå. Hull og skoen faller sammen :-P så vet ikke helt om de er til å stole på... er sikkert litt forskjellig kvalitet på merkene også. Brukte de senest i stad før jobb, og bena ble jo klissvåte. Bah. De kastes i morgen!

Siden vi kjøpte TV i går så strekker ikke pengene så langt til dyre sko, men noen billige sko får jeg nok til.. hihi.. (-: Får prøve å ta en tur på fredag eller noe, det hadde vært najs! Kanskje jeg får med Kristin på shopping til helga når hun kommer? Ja, god idè.

En annen god idè er å legge seg nå slik at jeg kan stå opp tidlig og jobbe med deleksamen før jeg har atter en 2.vakt på jobben. GLEDER meg til jeg ikke skal jobbe på en uke nå fremover. Ahh!!





Ingen kommentarer: