mandag, september 21, 2009

Moro med deleksamen!


Faktisk så syns jeg at deleksamen er interessant! Jobber nå med Reiseliv, kultur og samfunn- et av fagene jeg har dette semesteret. Jeg lærer jo mye om reiselivsproduktet jeg skriver om, som er Lofoten, så derfor syns jeg det er moro. Er selv halvt nordlending og ser Lofotveggen og dens idylliske natur hvert år, men selve Lofoten kan jeg ikke huske at jeg har enda, tror jeg var der når jeg var bittelita. Neste år skal faktisk Morten og jeg prøve å komme oss til Lofoten (ville dette før vi starta med prosjektet, gjett hvem sin idè det var å skrive om Lofoten, he-he) neste år, så det blir bra. Er jo Thon Hotel der, så da får jeg håpe jeg får ansattpris også.

Har også en annen deleksamen på gang i organisasjonsforståelse og ledelse, samarbeider med Karoline på begge prosjektene. Syns også at dette faget er spennende, og vi skal utforske pappa sin bedrift, http://www.universalsound.no
Ifølge han selv så gleder han seg til vi skal spørre han ut om diverse motivasjon og slikt;-) good spirit!

Disse deleksamene skal leveres inn 16. og 22.oktober, men vi er veldig godt i gang med begge to så det skal nok gå helt fintfint.

Snart er det jobb, IGJEN, og jeg gleder meg til jeg får fokusert litt mer på skolen ved å ha fri en uke snart. Skal bli deilig! Vil gjerne ha gode karakterer på skolen også, så da hjelper det lite å måtte jobbe hele tiden...

(Bilde øverst er av Lofoten Island)

Ingen kommentarer: