tirsdag, september 22, 2009

MJ <3 we miss you!



















I dag når jeg satt på toget til skolen hørte jeg kun på Michael Jackson på min iPod. Da begynte minnene og komme... Den gang jeg var på hans konsert på Valle Hovin sammen med pappa og John (bror), hans sanger var de jeg danset til når jeg var baby, han vi alle lærte å danse av... har mange historier inne.

Tårene kom nesten fram lengst bakerst i øyekroken, jeg syns virkelig at det er trist at han forsvant fra oss i år den 26.juni.. Satt og så på direktesending på CNN og fulgte hele saken om at Michael hadde fått en overdose. Jeg fikk helt sjokk, hvem kunne tro det! Jeg hadde store forhåpninger om at han ville overleve. Dessverre gikk det ikke den veien for MJ.

På det øverste bildet ser du Michael uten et viss antall operasjoner, hvor han fremdeles var ganske pen. Han hadde i løpet av livet ødelagt mye av ansiktet sitt, noe som senere ga utslag i hans ansikt. Uansett utseende og rettssaker han hadde på seg, ble han elsket av alle!

Musikken din vil leve for evig! <3

- R.I.P Michael Jackson -

Ingen kommentarer: