lørdag, september 19, 2009

Jobbehelg...


Jeg jobber i denne resepsjonen :)


Da var det jobbehelg..igjen. Jobbet forrige helg også slik at jeg skal få fri neste helg når Kristin kommer. :) Litt slitsomt, men sånn er det.. denne uka har vært spesielt slitsom siden jeg har løpt fra skole til jobb to dager, + at jeg har gått glipp av en forelesning. It sucks!! Men neste uke og alle andre uker blir bedre, denne var bare ekstrem.

Skal jobbe 15-23 både i dag og i morgen, men det går helt greit.. da får jeg i alle fall sove litt enn hvis jeg hadde jobbet 07-15 ;-) he-he. Morten og jeg skal kjøpe TV i dag, enten 40 eller 42-tommer :-D har funnet to veldig bra tilbud! Lønner seg sikkert med 42 siden vi skal jo bo litt større etter hvert, mest sannsynlig neste år, så da får vi bare overleve med litt stor TV ift størrelsen på stue i noen måneder. Men vi har tatt målinger av TV-bord og slikt, så nå gjenstår det bare å besøke Elkjøp og ElPrice ;)

Ellers fikk jeg deilig frokost av kjæresten min i dag, egg og bacon (: kan ikke huske sist jeg spiste bacon, men han skulle absolutt kjøpe det når vi var i Sverige i går, gutter altaså! :P

Da må jeg nok begynne dagen, begynner på jobb om to timer og skal på TVshopping og alt før det!

- Hotelljenta



Ingen kommentarer: