søndag, desember 20, 2009

Kun litt blabla fra meg...

Nå er det en stund siden jeg har fått rapport hendelser, siste nytt og tanker her inne.. Vært UTROLIG mye eksamensøving, og så jobb.. men nå er det i alle fall skoleferie, og etter kl 2300 i morgen er det ordentlig ferieferie, det skal bli godt, altså. :-D

Hadde siste eksamen den 10.desember, så har forsåvidt hatt ferie siden da, men har jobbet... Er veldig spent på hvordan det gikk med den eksamenen, var trossalt i bedriftsøkonomi, og tre dager før, den 7.desember, hadde jeg eksamen i reiseliv, kultur og samfunn... Tvi tvi, sier jeg bare! Siden jeg måtte øve mest på bedøk ble liksom RKS nedprioritert :S

Har nå siste jobbehelg i 2009, senvakter. Også har de vi leier hos fest, så det dundrer i taket og glassene rister.. er UTROLIG glad for at jeg ikke jobber 1.vakt i morgen, det hadde absolutt ikke gått!! Stå opp 06 når de holder på sånn over oss? Djiiss... Burde ikke vært lov når klokka snart er halv tre, er det forresten lov? :S Blir det ikke bedre snart må jeg nesten gå opp å be de dempe seg, altså. Være skikkelig partypooper, haha. Trenger da søvn jeg også, tidlig opp i morgen for å styre med 1000 ting før jobb.. bahh! Bli stille over her, NÅ!!

God natt for denne gang. :-)

Ingen kommentarer: