onsdag, desember 23, 2009

Nå er det jul igjen nå er det jul igjen...

...og jula varer helt til påske. ;-) Ja, da har vi kommet til lille julaften 2009, og juletreet er ikke i hus og gavene er ikke 100% ferdig. Hoho, men jeg tror jeg har alt under kontroll. Treet står i det minste i hagen og venter på å bli tatt inn, omtrent alle julegavene er i boks (kan ikke skrive nøyaktig hva som mangler tilfelle noen i fam. leser det:P), og julematen står ikke jeg for men mor og bror, så den har de allerede kjøpt inn. :) Hohoi, som jeg gleder meg til i morgen <3 pinnekjøtt <3 nam nam! Cant wait.. selv om jeg allerede har jukset og spist det to ganger, hi-hi.

I går klippet frisøren meg fin på håret. Tok ca 11 cm av lengden, så nå har jeg fått bort slitte tupper og litt mer. :) Har også fått en skrålugg igjen og litt klippet opp foran, så nå er det liv i håret igjen, kjempe deilig. :-D Mot slutten følte jeg at håret bare hang der.. :P

Prins begynner å bli så stooor med litt mage og alt.. Kjempe søt hannkatt vi har, altså. :-) Heldigvis har han blitt litt mer roligere også, ikke bare kloring og biting som gjelder, men faktisk mye kos også, skikkelig kosegutt har han blitt.. Nåååhhw!! :-) Det han fikk i julegave var en lekemus som lager lyd hver gang han angriper den,- eller bare tar på den. Visste ikke at sånne små mus i dyrebutikken kunne koste over 100 spenn jeg, altså, men det kunne det visst. Mao får ikke Prins så mange flere leker i julegave i år, da han har plenty of it.. :-P

Nå skal jeg spise kjøttrulla fra ho bestemor, GLEDER meg, årets første speltbrødskive med bestemors kjøttrull, aahh, livet er herlig! He-he. Så da er det frokost tid før det er effektivitet som gjelder resten av dagen. :)

- I wish you a merry christmas and a happy new year :)

Ingen kommentarer: