fredag, desember 04, 2009

Knall!

Denne uka fikk vi tilbake karakteren fra individuell eksamen i organisasjon og ledelse, and guess what? Jeg fikk en B! :-D Karakteren B vil herved stå på standpunkt i org.led. Stolt! Jeg får omtrent bare C`er i alle fag, så det var på tide med litt B igjen, he-he. Deilig følelse. Man ønsker så klart A, men det er ikke mange som får det, er ganske vanskelig, egentlig...kommer vel litt an på hvor flaks man har med oppgaven på eksamen.. :-P

Hadde også siste forelesning i BedØk i dag. Foreleseren tok heeelt av, han er et genI! Kan ikke si annet. Helt sykt god, den mannen der. :) Ikke rart han tjener 1 mill i året, for å si det sånn, he-he. Veldig flink er han også, så jeg har lært mye, men fytti rakkern så vanskelig eksamen vil bli :S Eksamen der blir annerledes lagt opp enn det jeg er vant med, og man kan ikke levere inn et tom oppgave, for eks hvis det er 3 oppgaver, du svarer 100% riktig på 1 og 2, men ikke 3, så får du stryk:S helt ille!!! Jeg HÅPER VIRKELIG at jeg består. Det hadde vært sinnsykt deilig. :-) Jeg går rundt å dagdrømmer om å få en bestått karakter, så please!

Har RKS-eksamen på mandag, så jeg sitter å pugger til den.. Det faget har forsåvidt blitt veldig nedprioritert dessverre, pga bedøk, men har hele helga til å pugge, så jeg får håpe på det beste. :) Tvi tvi!

Ferie fra kl 12.01 den 10.desember. Det skal bli skjønt! :-D (Vel, ferie fra skolen - ikke jobben;)

- Stolt B-student

Ingen kommentarer: