mandag, februar 26, 2007

Ante fred og ingen fare



Jeg tuslet for meg selv ute i snøværet på tur opp til matsalen her på skolen, ante fred og ingen fare. Jeg går inn i matsalen for å stille meg i matkø, som vanlig, da jeg plutselig møter Bente sin finger helt ødelagt! Det var nemlig kun halve fingeren igjen (ser det i allefall ut som). Hun filmet min reaksjon og Ole Kristian tok bilder.. han likte min reaksjon på hvordan jeg så ut på bildene, og han sa at det så ut som at jeg tenkte "ÆSJ! Hva er det der?", men det jeg egentlig tenkte var "jøss, hva har skjedd?". Bente virket ikke lei seg så man skjønte fort at det var noe mystifystisk med dette her. Joda, Marius, kjæresten til Bente, hadde nemlig tatt voks og noe rødmaling-lignende-ting på Bentes nedbøyde finger og resultatet ble skremmendes bra. Flere i matsalen sa både "æsj" og "hva har skjedd?" og "hva er det der?". Veldig gøy. Dette blir herved dagens stunt! Slenger med et par bilder som Bente var så snill å ta for min skyld slik at jeg fikk publisert de her på min bloggside =) Men Bente... ekle ekle fingeren din, altså! *hold borte fra meg* =P

Ingen kommentarer: