tirsdag, februar 27, 2007

Jobbing med skoleavisa - PRESS

I dag har Camilla og jeg jobbet 8 timer i overtid med avisa og vi er dritt lei! Vi er jo redaktører (nevnt i en annen blogg) så det er vi to som har hovedansvaret for at avisa i det hele tatt kommer ut. Først trodde vi at dette kom til å gå rævva, men nå ser alt ut til å gå bra :) forsida ble genial bra og stoffet generelt.. Go avisklassen!:D

MEEN (er alltid et men), kopimaskinen er ikke snill mot oss i dag. Vi hadde ikke passordet for å kopiere ting og det var tomt for A3-papir på hele skolen, til og med tilsynsvakta visste ikke hvor det var mer papir :P hm teit. Men det med mangel på papir er jo faktisk ikke kopimaskinen sin feil så skal ikke klandre den for akkurat det. Anyway, avisa kommer ut i morgen en gang, enten ved lunsjtid eller når bollene kommer etter kveldsmat, vi får se når vi får tid :) Vi har nemlig prosjektuke nå så i morgen skal vi begynne med "Årets avis" her på skolen som heter Deadline. Det vil bli over 3000 opplag og avisa vil bli gitt ut på messer osv., så det skal bli gøy! En del jobbing må vi nok forvente oss men det får gå, så lenge resulatet blir bra skal jeg være fornøyd;)

Deadline kommer ut i april/mai.


4 kommentarer:

Charlotte Ringdal sa...

Omg, noe sånt skjer hver eneste gang. Jaja, da kan jeg hvertfall hjelpe til med trykking i morgen hvis det trengs. Gleder meg til å se forsida og helheten!

Linn sa...

Jepp! Det er bra du gleder deg :-) Jeg syns i allefall at forsida ble bra, hva du syns er opp til deg å avgjøre.

Unknown sa...

Hei Linn!!

Så gøy at du har fått deg blogg. Da er det lettere å følge med på hva du driver med.

Savner deg.

-kajsa-

Linn sa...

Hei! Så hyggelig å høre fra deg her inne :D hadde jeg ikke forventet. Artig at du kommer til å lese bloggene mine framover.

Du har ikke noen blogg du, da? Fant kun en profil du hadde laget..

Savner deg også vennen<3

- Linn