torsdag, mars 01, 2007

Feiring av Ida`s 20 års dag

- Gjengen; Ole Kristian, Kristine, Marius, Bente, Ida, Helge, Leah, Yvonne, Anne Karl Martin og meg selv (Charlotte tar bildet).


I dag har jeg vært med å feire Ida sin 20 års dag som opprinnelig er neste uke den 7.mars, men siden vi alle er i praksis da ble det feiring her på skolen istedenfor. Det var kjempe koselig og Ida hadde stelt i stand godis og chips til oss når vi kom. Sammen spleiset vi på pizza fra City-Pizza, Drammen. For å være nøyaktig,- tre skinke pizzaer og en biff pizza(!).


- Ida og ballongen -


Til Ida ga jeg en "Peach Canei" som er en alkoholholdig drikke. Alkohol var nemlig nevnt som ett av hennes ønsker på lista hennes og hun virka fornøyd:) Også hadde jeg laget et "bursdagsark" i stedenfor bursdagskort og det så ut til at hun ble fornøyd med det også!

Vi var 12 stk. som var med på denne koselige feiringen med pizza, godis, film, kos og hygge. Disse tolv skapningene var; Ida (of course), Bente, Anne, Marius, Karl Martin, Helge, Kristine, Leah, Yvonne, Ole Kristian, Charlotte og meg. Jeg koste meg i allefall veldig, og håper at resten av folket gjorde det også. Filmen vi så blir kalt "The Boondock Saints". Snål film, men bra!



- Karl Martin, Charlotte og meg -


- Gale gjengen -

Ingen kommentarer: