torsdag, mars 08, 2007

Romerikes Blad dag 3 + møte Tonje<3

OPPSUMMERING (Onsdag 07.03.07):

* Morgenmøtet var ca 30 min forsinket, krise! Vi hadde jo et intervju kl 1000 på Blindern
* Vi rakk intervjuet vårt etter å ha spurt Esso ved Sogn VGS hvor veien til Blindern var derfra, noe som viste seg å være en veldig enkel vei =P (Jeg gikk jo på Sogn så er en del kjent..)
* Intervjuobjektet vårt var veldig engasjert og hadde sterke meninger om SU og feminisme, fett!
* Jeg er etter pr dags dato medlem i SU - Sosialistisk Ungdom
*
Et veldig hyggelig intervjuobjekt
* Etter i dag fant jeg ut at jeg skal demonstrere i tog i morgen siden det er kvinnedagen
* Møtte Tonje i byen og dro på Mona Lisa kafè <3 Savnet denne jenta!!
* Kom hjem ca 23.30
i kveld etter å ha sittet på kafè siden halv syv-tiden...

Nå må jeg nesten legge meg snart så god natt! =)

Ingen kommentarer: