mandag, mars 05, 2007

Penger, klær og USA

Yaay! Jeg har fått Hennes&Mauritz pakken min (forrige fredag). Jeg fant ut for en liten stund tilbake at jeg måtte ha et par ekstra sommerplagg til USA-turen min som er om 10 dager, så da endte det opp med at jeg bestilte:

* En finfin lyse grønn halterneck topp
* En grå kjole som ser ut som et skjørt og en topp sammen
* Spilebh-bikini, svart og hvit mønstret
* 2 leggings som skal sendes tilbake i retur, gitt =P overhodet ikke det jeg tenkte meg at det var
* En pirat lignende bukse som er hvit
* Et brunt hårbånd-ting

Yes, det var vel det. Jeg prøvde å velge så billig som mulig for jeg føler jo at jeg ikke har penger omtrent siden jeg har spart og spart til USA =P skal jo trossalt shoppe der borte (noe jeg som student omtrent ikke har gjort her i Norge), så jeg må være flink med pengene her hjemme inntil videre;) Skal bli litt godt å være tilbake fra USA også for pengenes skyld, slippe å tenke på at man må spare helehele tiden.. MEN, det tenker jeg nok ikke når jeg først har kommet hjem, da savner jeg vel meg bare tilbake dit =S men så langt gidder jeg ikke å tenke nå, nå skal jeg bare tenke at jeg er 10 dager unna sommer og varme og mange nye opplevelser og erfaringer.

Jeg gleder meg<3 har vel forsåvidt gjort det siden februar 2006 når jeg fikk telefon om at jeg hadde kommet inn på Danvik, he he.

Men nå sier jeg takk og farvel for meg for denne gang, skal nemlig ut å kjøre i sørpeværet for så å havne oppi en deilig, varm solarium for å bli enda mer brun før USA. Hø hø!

Ingen kommentarer: