tirsdag, mars 06, 2007

Romerikes Blad dag 2 + Coop Mega jobbing..

OPPSUMMERING:
* Helt ferdig med begge Enquetene
* Ny sak
- Reportasje om kvinnedagen, hovedsak den 08.03.07
* Intervjuet 4 jenter som går på Skedsmo VGS
* Ringte en del til SU (Sosialistisk Ungdom) uten hell..
* .. men det ordnet seg og vi fikk intervju med lederen for SU Akershus som skal taes i morgen den 07.03.07 på Blindern kl. 10.00
* Sjefen er litt stolt av oss, da
* Det var tomt for kylling i salatbaren i lunsjen :( buhu! *håpe på at det er i morgen*
* Kjørte Romerikes Blad sin bil, yaay fett! Bremsen var rar men resten gikk greit ;P
* Mye research om SU og kvinnedagen generelt
* Effektiv jobbing med kakao og kaffe moccha drikking ved siden av<3
* Lært meg mer
om SaXoPress og FotoStation, yaaay! :-D
* Stresse hjemme og kaste i meg middag før min belønnede jobb skulle begynne
* Jobb på Mega fra 17.00 til 21.00. (Jeg kom 17.06. Bilen satt seg fast i snøen når jeg rygget..)

(Bilder will come!)

Takk for meg og god natt! (",)

1 kommentar:

Embla sa...

Så flink du er. Kjempestolt av deg.
Kos & Klem fra Mamma som er Kjempeglad i deg :-)