søndag, mars 04, 2007

"Den utsattes søndag"

Idag var familien kork i dåpen til dattera til fettern min. Dåpen begynte kl 13.00 så vi måtte ta 11.19 bussen fra Fagerstrand for å kunne rekke dette (båt + buss til Aker Brygge = ca 1 time reise). Dåpen var hyggelig og vi hadde en liten sammenkomst etter kirken på en fransk restaurant (merk: min fetter er halvt fransk). Der fikk vi servert god mat og drikke og det så ut til at de fleste koste seg..

Jeg for min del fikk vite om denne dåpen på fredag når jeg kom til mamma med alt pakket mitt (merk: når linn er ute å reiser er hun alltid et pakkesel(!), så jeg hadde forsåvidt ikke med meg "penklær" men det ordnet seg jo. Og siden jeg skulle til pappa i dag, søndag, så måtte jeg jo frakte rundt på en stor tur-sekk, laptopen min, en stor veske og noe annet stæsh. Linn er litt lei av å drasse rundt på bagasje kan man vel trygt si, etter å ha pendlet mellom mor og far siden hun var 9 år, men det er nå så.. det tar vel slutt en gang det også =P hehe.

En ting.. jeg klarte å vrikke kneet mitt innvendig i dag i kirka når jeg satte fra meg bagasjen og ikke vet jeg hvordan jeg fikk til det(!)...huff.

Anyway.. nå må jeg sove, ligger alt i senga så jeg er hvertfall på god vei :-) Skal på Romerikes Blad å ha praksis i morra, første dagen, yaay!! Blir nok bra.

Ingen kommentarer: