fredag, mars 02, 2007

Reisen til Fagerstrand, penger og kjærlighet

Da var jeg hjemme @ Fagerstrand aka. Fæger! For å komme meg hit til Fagerstrand fra Drammen må jeg ta tog til Nationaltheateret, båt fra Aker Brygge og så buss til Skogheim - Fagerstrand. Tilsammen tar reisen ca 2 timer og koster 119,- pr. vei hvis du er student. Interessant? Hm. Kanskje mest for meg vil jeg nå tro, men jeg ville skrive det likevel..

Ble litt stress når jeg skulle fare hjemover i dag, til og med så stressa på slutten at jeg glemte å si hade til diverse personer, som for eksempel Bente =/ Hun har en nusselig og litt småtrist kommentar i bloggen sin om meg skrevet idag, 02.03.07: - " Lurer på hvor det har blitt av Linn.. :/ Har ikke sett hu siden morran... hun har vel reist hu å:( " Gi stoooor klem til<3 :D

Ble bl.a. stress fordi jeg måtte printe ut søknader og CV til Spar og Kiwi på Fagerstrand, og så krasja jo selvfølgelig datan og Data-Jon var ikke tilstede...håpløst. Men jeg fikk ordna det og jeg får forhåpentligvis(?) en sommerjobb til sommeren, må tjene inn penger til bil ;) wiiiih. Så vi får se hvor langt det ønsket kommer...

Det er alltid så koselig her på Fagerstrand, spesielt om sommeren. Det tar ca 8 min å gå til stranda hvor det også finnes en slags utested/kafè-kiosk/spisested greie. Så her er det deilig å kjøpe is om sommeren, m-m-m!!!

Kanskje det ikke alltid er mye å finne på her, men koselig er det uansett - kaldt eller varmt, for hjerterom er det alltid å få i 18C <3 Gla` i dere alle; Mamma, Noemy, Monsemann, Gråtass og Rosita =)




2 kommentarer:

Embla sa...

Love you tooo :-)

Klem fra Noemy, Rosita, Gråtass, Monsemann og Mamma .-)

Anonym sa...

Er julen Night Club Hendelser virkelig kjempeflott, jeg liker disseevent og nyte det mye ...

Norske julen Nattklubb Hendelser