mandag, mars 05, 2007

Praksisuke i Romerikes Blad, dag 1

Tenkte jeg skulle lage en liten oppsummering hver dag denne uka her for min egen skyld, og for dere som syns det er interessant å vite hva som skjer på Romerikes Blad bak kulissene..

OPPSUMMERING:
* Jeg tok taxi til RB siden jeg klarte å vrikke kneet mitt i går som kom på 101 kr, jeg er ikke rik men what a heck, er man skada og ikke kan gå så er man det:P Taxi sjåføren var drit kul og lot meg slippe å betale den resterende 1 kroningen selvom jeg tilbydde meg å gi han det.
* Møtte Camilla og vi satt å leste dagens avis inntil morgenmøtet begynte kl 08.45. Morgenmøtet er interessant og kjedelig på sitt eget lille vis.
* Vi fikk to oppgaver som var å lage to Enqueter til avisa, så da var det ut å kjøre til Lillestrøm sentrum å finne folk som vil la seg bli tatt bilde av (for det var det neimen ikke mange som ville).
* Vi endte opp med å få våres 10 navn, bilder og svar og kjørte tilbake for å skrive inn på dataen etter en times tid.
* Lunsjen på RB er den beste ever, OG den er gratis<3 Her går det i kylling&pastasalat og et grovt rundstykke med eggerøre og kaviar på..m-m-m! me likey likey!! ;)
* Trøbbel med datan når vi la inn bilder, egentlig ganske vant med kranglete pcer nå ja..
* Fikk litt senere hjelp til det av en viss Roar.
* Har i løpet av dagen drukket kakao og kaffe moccha. Finefine kaffemaskinen<3>
* Sluttet halv fire
. Skal i morgen fortsette med å legge til bilder til den ene Enqueten vi ikke ble ferdige med i dag. Skal selvsagt gjøre andre oppgaver i morgen også.

Takk for meg:-)

Ingen kommentarer: