mandag, februar 26, 2007

Frihelg to come..


Fagerstrand @ wintertime


Snart er det frihelg og da skal jeg hjem til min kjære mor + søster, og alle dyrene :) gleder meg allerede, er ikke så ofte jeg får vært hjemme så da må jeg benytte meg av tiden.. Etter helga er det praksisuke som også er nevnt i en annen blogg her, og så en frihelg til :D denne helga skal jeg være hjemme hos pappa og være med mine kjære venner før jeg reiser til USA. Blir koselig! På bildene: - Min gale mor, søte søster (som ikke alltid har maling i ansiktet:P) og Monsemann<3. Jeg har det alltid så koselig i vår 3roms-leilighet i skogen på Fagerstrand, hehe.




Noemy malt som en...?!




Min gale mamma (hehe) og meg, jula 2006



Min skjønne Monsemann<3>

2 kommentarer:

Embla sa...

Kjære Datter, En liten hilsen fra din Gale mor, hehe... Kjempeglad i deg...
Ser fram til å se et penere bilde av meg på bloggen din ;-)
Klem Mamma

Linn sa...

Jada jada masa =P det kommer nok flere saker med bilder av deg på.. bare vent å se. Men hvis du virkelig insisterer på at det bildet SKAL bort, skal jeg godta det. Vi får prata om det til helga når jeg kommer til gale hjemmet;) hehe.