mandag, februar 26, 2007

Snart praksisuke + USA og litt snikksnakk

Yes, da har jeg også fått til å lage en blogg her inne. Mange av mine kjære venner her på Danvik har en så jeg tenkte hvorfor skulle ikke jeg få ha en også :)

Nå er det snart praksisuke, nærmere sagt neste uke i uke 10. Da skal piken jobbe i lokalavisa hjemme hos pappa i Lillestrøm, nemlig Romerikes Blad, det blir gøy. Har jobbet der flere ganger før i forbindelse med praksisuker og det som er, hyggelig hyggelig! Enda en ny erfaring..

Ellers så er jeg redaktør for skoleavisa i denne utgaven sammen med Camilla i klassen, det er gøy det også. Vi som skal bosse alle rundt omkring til å bli ferdige med sakene i tide... oops! Linn har en uferdig sak - hehe? Jeg får vel få tak mitt intervjuobjekt (hvis han bare svarte, så...). Men jeg er ferdig med en av mine saker, nemlig et intervju med skuespillerlærerinnen her på skolen, Solveig.

Også det viktigste av det viktigste som skjer snart! USA - Hollywood tur :D vi gleder oss vilt. Skal bo i smørøyet av Hollywood, wiihiii... og det vil bli en studietur hvor vi får oppleve mye forskjellig, blant annet å møte skuespillere som skal ha foredrag for oss, besøke Warner Bros - bak kulissene, Universal Studios osv. Også blir det vel en tur til Magic Mountain for min del tenker jeg, ser alltid like gøy ut når jeg en gang så på "Step by step" og den store berg og dalbanen som er i bakgrunnen av introduksjonen :) husker dere den? Jeg gjør.

Ingen kommentarer: